Hur gick det med Frans-näringen?
Publicerad:

I september skrev jag ett inlägg om Ögonfrans-balsam. Jag skulle prova två olika märken, för att sedan se vilken av de två som var bäst... Efter ca. 8 veckor skulle man se en liten skillnad, men efter 16 veckor så skulle man se en stor skillnad och ögonfransarna skulle vara både längre och tjockare...

Näringen/balsamet funkar så att Fransarna sitter kvar längre på ögonlocket, vilket leder till att de hinner växa sig längre, innan man tappar dem.

Hur gick det då? Tyvärr slutade jag använda fransnäringen efter bara 8 veckor, därför fick jag aldrig se maxresultatet. Men efter 8 veckor hade mina fransar blivit något längre. Jag tyckte själv att märket LashFood (dyrare) hade gjort mina fransar något längre än Refectocil (billigare), men det kanske bara var en känsla, vet inte om det faktiskt var så eller inte...

När jag däremot slutade använda Fransnäringen efter 8 veckor, så märkte jag väldigt tydligt att jag tappade fler fransar på det ögat där jag använde Refectocil. Jag gissar därför att det märket också funkade, då jag plötsligt tappade fler fransar än normalt då jag slutade använda den. Jag tycker inte att jag tappade lika många fransar på det ögat där jag använt LashFood

Planen är att jag ska börja använda dessa två produkter igen och denna gång hålla ut i alla 16 veckor... Vi får se om jag lyckas komma ihåg det varje kväll i 4 månader... om jag gör det så lovar jag att lägga ut bilder på mina fransar i april... fortsättning följer...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: