Det här blir mitt sista blogginlägg...
Publicerad:

Efter fyra år har jag nu kommit till sista sidan i min officiella dagbok. Det här är det sista inlägget som jag gör här på sofiesilwer.blogg.se. Det känns faktiskt lite tråkigt och sorgligt, då jag aldrig trodde att den här dagen skulle komma. Här finns 4 år av mitt liv nedskrivet och jag bläddrar faktiskt ofta tillbaka och läser om saker jag har gjort tidigare år. Det får mig att le...
 
Men som jag skrev tidigare så ser jag år 2013 som en nystart och det är just därför som jag väljer att lägga ner den här "gamla" bloggen. Nej, den kommer inte att försvinna, ni kommer forfarande kunna gå in och läsa den, men den kommer inte att uppdateras längre.
 
Jag har skrivit dagböcker och bloggat i totalt 20 år (de första 12 åren är dock privata och i bokform och de andra 4 åren har försvunnit i cyperspace), så tro inte att jag kommer sluta skriva om Mina drömmar, Mina tankar och Mitt Liv bara för att jag slutar blogga här. Nej, då!
 
Min nya blogg är redan påbörjad! På silwer.blogg.se kan ni fortsätta följa mig. Tro mig, ni kommer känna igen er! I den nya bloggen kommer jag skriva om precis samma saker som här: om Mina drömmar, Mina tankar och om Mitt Liv! Varför jag byter bloggsida? För att att jag har kommit till sista sidan här och kände att det var dags att börja skriva i en ny "dagbok". Nytt år, ny blogg, nytt Liv!
 
Välkommen in i Silwers Nya Värld!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: