Långa fransar eller?
Publicerad:

Har ni hört talas om "balsam" till ögonfransarna. Det ska tydligen göra ögonfransarna både längre och tjockare... och enligt de som har testat så får man väldigt långa ögonfransar redan efter ett par veckor...

Jag är ingen person som normalt testar nya produkter som sägs "förbättra" utseendet... då jag tycker jag är tillräckligt snygg som jag är ;-) Men för första gången ska jag faktiskt testa just "ögonfrans-balsam".

Jag har köpt hem "Refectocil Longlash Gel" som kanske är det billigaste på marknaden och "Lash Food Longlash Conditioner" som har fått väldigt bra betyg på marknaden men är 4 gånger så dyrt... Jag kör Refectocil på mitt högra öga och Lash Food på mitt vänstra öga... för att på så sätt se vilket som är bäst...


Om ca. 4 veckor räknar jag med att lägga ut före och efter bilder, så fortsättning följer...

    Taggar:


   Sophie

Hej,



Jag blev lite nyfiken på resultatet av ditt Refectocil vs. Lashfood test men jag kan inte hitta någon uppföljning?



Mvh,



Sophie


2011-12-20 / 10:33:31
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: