Hej på Dig!
Publicerad:

Hej Alla! Jag är på semester denna vecka och kommer därför inte kunna uppdatera bloggen på ett tag, men under tiden får Ni förståss läsa mina gamla inlägg. Och var inte rädd för att kommentera, det är alltid lika roligt att få en kommentar från bloggläsarna! Om du endast är intresserad av att läsa om min bakning så klicka på rubriken "Silwers Sötsaker", under Kategorier här till höger!

Onsdagen den 20/10 är jag tillbaka och då kommer Ni få se bilder från min Egyptensemester. Under hösten kommer jag bjuda på fler vackra höstbilder från Skellefteå och självklart fler recept och bak/mat/kakbilder. Några recept som jag kommer prova i höst och lägga ut här på bloggen är:

-Kokos och chokladglass
-Körsbärsglass
-Kladdkaka med äppelmos i
-Mördegskaka med plopp saltlakrits i

Så Ni är Välkommen tillbaka hit om Ni vill veta hur jag lyckas med dessa recept i höst!

Snart: åka till Ånge och hoppa på tåget som ska ta mig till Arlanda!

    Taggar:


   Anna

Ha en superskön semester! :)


2010-10-10 / 21:30:11
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   Jenny Andersson,Skellefteå

ha en jättehärlig semester


2010-10-11 / 15:39:18
Blogg:


   Mirabell

Ohh vart har du skaffat dig de enkla dessertglasen?! Exakt sådana vill jag få tag i =)


2010-10-11 / 15:45:36
Blogg: http://mirabellcupcake.blogg.se/


   Sana

Tack så jätte mycket och trevligt semester!!


2010-10-11 / 19:43:44
Blogg: http://sana-madebylove.blogspot.com





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: