Vad gör man...?!
Publicerad:

...när man får ett mail från en reporter på lokaltidningen, Norran och det står förljande: "..... jag ser på din blogg att du bakar väldigt mycket. Skulle du vilja vara med i ett "hemma hos" reportage i Norran där du bakar ditt favoritbakverk.....?"

Gu´så himla roligt var min första tanke... Samtidigt som jag kände mig lite dum då jag känner sååå många andra som är bättre på att baka än vad jag är. Men jag tackade glatt Ja till att vara med i reportaget, började genast ringa runt till kunder för att boka om dem, så jag är ledig när reportaget ska göras. Blev sedan lite stressad när jag började fundera på vad jag skulle baka.... "Baka något som är typiskt dig, något som dina vänner vet att du brukar bjuda på" sa reportern. Då var det inte längre så svårt att veta vad jag ska baka :-) Jag har ju en viss favoritkombination i bakverk....

Nu är klockan 21.46 och min "provkaka" står i ugnen. Hoppas den blir lika god som jag tror att den kommer bli!

Nu: städa, fixa och greja här hemma.... och provsmaka!

    Taggar:


   maria

Men guud va spännande!Man blir faktiskt väldigt sugen på allt som du bakar,härliga bilder o goa recept!Grattis!


2010-10-06 / 23:15:34
Blogg:


   Camilla

Spännande!! Du måste ju länka artikeln sen :D


2010-10-06 / 23:16:54
Blogg: http://millansmemoarer.blogg.se/


   Alex

Jaaa, vad kul. Precis igår satt jag och läste i norran om någon tråkig bilmekaniker och tänkte att det vore ju himla mycket roligare om dom porträtterade någon av mina vänner istället, som enligt mej gör mycket mer spännande och imponerande saker med sina liv. Go girl!!


2010-10-07 / 10:54:26
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: