Efterrätternas efterrätt!
Publicerad:

Har tagit en paus i städandet och ska käka lite lunch. Tänkte passa på att lägga ut en bild på efterrätten Boas o jag gjorde igår! Det är helt klart den sötaste och sliskigaste efterrätt jag någonsin ätit och jag har ätit himla många efterätter!



Såg Ni "Halv 8 hos mig" fredagen den 15 januari? Hon som gav alla en liten liten bit efterrätt... Det här är den efterrätten. Mandelmassemarängbotten med chokladkräm mellan och på. Den är verkligen jättegod men jag förstår varför hon gjorde så små bitar till alla....

Jag åt en stor bit igår (och lite till...), mådde sedan skitilla hela kvällen. Vaknade imorse, mådde fortfarande illa. Sov några timmar till.... vaknade, gick genast till kylskåpet och tog en bit till! :-) Ja, så funkar jag när det gäller sötsaker...

Nu kanske ni tänker...men halå, började du inte en Cambridgekur nyligen. Jo, det gjorde jag! Igår var sista dagen på kuren, så i helgen har jag en onyttig helg och nu på måndag börjar jag med Aftonbladets Viktklubb. Min plan är att gå ner 9kg innan 1 maj! Önskar mig själv Lycka till!

Nu... käka lunch och sedan ta en bit efterrätt! :-)

    Taggar:


   amanda

Jises, det där såg gott ut !


2010-01-24 / 14:15:30
Blogg: http://amandalinnnea.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: