För de´ ä min Föödelseedaa´.....Hipp Hurra!
Publicerad:

Jag gillar inte att bli äldre, men jag älskar att fylla år! Jag vet inte hur det går ihop, men så är det iallafall. Jag tror jag gillar att fylla år, bara för att jag då har all rätt att baka mycket och bjuda hem Nära och Kära på födelsedagsfika. Och jag måste erkänna att jag gillar den extra uppmärksamhet som jag för på min födelsedag, men så är jag Lejon oxå... :-)

Igår bjöd jag mina vänner på kalas. Hela dagen blev jag uppvaktad av min underbara vänner. Och mycket fika blev det...


Muffins, Cupcakes, kakor och Blåbärscheesecake serverades det igår. Det finns fortfarande mycket kvar, så Välkommen in på fika, om du har vägarna förbi.... Recepten på allt kommer så småningom...

Nu: Kolla in mina presenter  :-)

    Taggar:


   Anna

Grattis grattis!

Hoppas dagen din blir perfekt :)

Hade jag varit i krokarna så skulle jag gärna kommit förbi på lite kakor. Ser superlyxigt ut. Ser fram emot att få läsa recepten. Skulle vara kul att se vad du fick i present också.

Krams.


2010-08-16 / 17:00:04
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   elin

hihi grattis.

gud så gott fikat ser ut!! :o

ska vi följa varann via bloglovin ? :)


2010-08-16 / 19:52:34
Blogg: http://elincanderyd.blogg.se/


   Jenny Andersson

Grattis Sofie. Hoppas du haft en bra födelsedag med många fina presenter


2010-08-16 / 20:16:26
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: