Sommaren 2012!
Publicerad:

Mina 5 månader i Stockholm är snart slut. Det har varit en annorlunda sommar och det har hänt otroligt mycket. Det har blivit dax för mig att sammanfatta min sommar, sommaren 2012!
 
MAJ

 
Flyttade till Stockholm och fick uppleva våren där.


 
Kollade på hockey VM i Globen och njöt av att få vara i Stockholm igen


 
Årets första glas på uteservering och besök av min kära vän, Malin

 
Tog joggingrundor i grönskan och badade i Mälaren

 
Fotade blommande träd och besökte Aquaria vattenmuseum
 
JUNI
 
 
Lenny Kravitz på Grönan och balkongmys
 
 
Besökte mitt gamla  (första) hem i Råcksta
 
 
Kollade på utsikten över Stockholm och hade besök av vännen, Linda.
 
 
Firade Midsommar med Boas på Fjäderholmarna, en helt fantastisk midsommar!
 
 
Åt god sillunch på Fjäderholmarna på midsommarafton och en fantastisk middag på Gondolen
 
 
Boas och jag klättrade upp på ett berg och såg solen gå ner över Stockholm på midsommarafton. Vi besökte även Grönan en sväng.
 
JULI
 
 
Besök av syskonbarnen och då blev det många besök på Gröna Lund
 

Middag på T.G.I. Friday med kollega
 
 
Besök i Fränsta hemma hos mor och far
 
 
Åkte tåg genom sommarsverige och var på Paul Simon konsert i Globen
 
 
Mötte för första gången i mitt liv en livs levande orm (snok) ute i naturen. Besökte Skansen med kollega.

AUGUSTI
 
 
Besökte Skellefteå och firade min födelsedag med vänner!

 
Firade min födelsedag med familjen i Gissjö

 
Fiskade aborre och åt kräftor

September
Kollade på Stiftelsen då de spealde på Sommarkrysset och sjöng Karaoke
 
 
Besökte många olika museer
 
 
Hängde med mina fantastiska kollegor och jobbade på ett lugnt Gröna Lund
 
 
Lyssnade på Takida och åkte karusell
 
 
Hade roligt på Grönans avslutningsfest på Tyrol
 
....och på söndag går jag ut genom dessa grindar för sista gången efter totalt 5 säsonger på Gröna Lund, fem helt fantastiska säsonger... !
    Taggar:


   Matilda

Härlig sommar! Hoppas allt är bra med dig och att jobbsökandet går bra. Vi saknade dig i Italien.

Kram


2012-09-29 / 17:17:42
Blogg: http://matildarodin.blogg.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: