Min Söndag i bilder...
Publicerad:

Det var länge sedan jag la ut "min dag i bilder", så nu är det dax... Här kommer min (och Emelies) söndag i bilder! 
 
 
Kl. 05.45. God Morgon!                                               Kl. 06:25 Nyvaken och väntar på bussen mot mitt jobb.
 
 
Kl. 7:52 . I omklädningsrummet, trött men redo för en ny arbetsdag. 
 
   
Kl. 11.45. Min lunchdryck och min lunchkompis          17.00 Tack för idag, slut för idag!

 
17:45. Middag på McDonalds med Emelie                 18.30. I biomörkret på Sergel biografen
 

22:00. Pubkväll med fina kollegor!
 
 
00:30 På pendeltåget på väg hem                                                             01:30. God Natt!
 
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: