Ler fortfarande!
Publicerad:

Vilken dag det har varit! Som jag har längtat efter att få lämna kontoret och jobba en dag ute på området istället. Idag fick jag chansen. Jag har fått praktisera som Servicechef ute på nöjesfältet. Det var fantastiskt roligt och jag har ont i kinderna bara för jag har gått runt och lett hela dagen. Jag har alltså fått varit ute bland alla glada gäster och trevliga medarbetare idag. Jag har fått ringa runt och försöka lösa problem som uppstår och peppa och motivera personalen ute i enheterna. ROLIGT! Det har varit full fart hela dagen, så mycket att göra att jag t.o.m fick hoppa in och hjälpa till i "mina" gamla kiosker. Tänk att jag skulle få stå och snurra sockervadd igen, det trodde jag inte, men det var precis lika roligt som för 7 år sedan. Jag hoppas jag får chans att praktisera som Servicechef fler gånger, för det var himla roligt! :-)
Nu kommer jag sova gott inatt. Imorgon är det en ny arbetsdag... men då på kontoret!
 
Kanske Världens Roligaste arbetsplats!
    Taggar:


   Matilda

Har du fått förlängt på grönan? :) Blir du kvar i Sthlm?


2012-09-08 / 23:18:32
Blogg: http://matildarodin.blogg.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: