Hej då, Gröna Lund!
Publicerad:

Idag klockan 17.00 gick jag ut genom Gröna Lunds grindar för sista gången denna säsong. Jag har haft en fantastisk sommar, men jag är redo för nya utmaningar nu. Här kommer lite bilder från min sista dag som Gröna Lundare...
 
 
 
Den obligatoriska namnskylten sparar jag som minne. Står utanför "min" Älskade kisok, Pop 3.an, för sista gången någonsin... som tur va fick jag chansen att snurra några sockarvaddar där inne igår.
 
I Spanska trappan
 
 
Löven har fallit på Gröna lund och jag lämnar området för sista gången som Gröna Lunds anställd...
 
Jag är ute men har lite svårt att släppa taget... En gång Gröna Lundare, alltid Gröna Lundare... Nästa år återkommer jag dock bara som gäst :-)
 
 
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: