Under MITT täcke...
Publicerad:

Det har gått nästan fem månader sedan jag fick sova under mitt täcke och på mina sköna kuddar. Hela sommaren, fram till nu har jag bott här och där, hos vänner och familj. Men igår kunde jag äntligen hämta MINA egna täcken och kuddar. Gissa om jag sov gott inatt?!
 
Jag är så Tacksam att jag omges av underbara vänner. Igår möblerade min vän Malin om hela sin lägenhet, bara för att jag skulle få ett eget rum som jag kan fylla med mina saker. Så fr.o.m nu hyr jag ett rum av Malin här i Skellefteå tills jag hittar en egen lägenhet. Det känns så fantastiskt att jag äntligen kan inreda mitt rum med mina saker, med mina tavlor, mina mattor och gardiner, med mina ljuslyktor. Det kommer kännas mer som hemma från och med nu och det känns skönt! Bara att få packa upp alla min kläder ur resväskan och lägga in allt i två stora garderober känns lyxigt. Skrev jag att jag är Tacksam?!
 
Malin och jag har även hunnit med lite annat denna helg. Bio i fredags, Hypnotisören, väldigt bra film. Igår roade vi oss på Bishop Arms, god mat och trevligt sällskap gjorde att vi inte vara hemma igen förrän vid 2.30 inatt. Tror det kommer bli en ganska rolig vinter här i Skellefteå! :)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: