Tacksamhet....
Publicerad:

På bara 5 månader har jag gått från att ha en hemnyckel på min nyckelknippa till att ha 3 hemnycklar. Jag känner en enorm Tacksamhet för de människor som öppnar upp sina hem för mig. Tacksamhet för att jag har så många i min omgivning som låter mig sova på deras sköna kuddar och lånar ut sina täcken till mig. Tacksamhet att jag har vänner som Malin L i Skellefteå, tacksamhet att jag har en syster i Sundsvall och föräldrar i Fränsta som alltid får mig att känna mig välkommen hem till dem. De här personerna har jag sovit hos de senaste veckorna och jag vet att det finns så många fler människor i min omgivning och vänskapskrets som skulle öppna upp sina hem för min skull om det behövdes... Tacksamheten är enorm och jag är så glad att jag omges av så många underbara människor! TACK!
 
Photo By Silwer
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: