Så här ligger det till...
Publicerad:

Jag har drömmar, jag har uppsatta mål och jag har tydliga framtidplaner. Vill Ni ta del av dem?!
Varsågod!
Jag ska...
 
1. hitta ett spännande arbete här i Skellefteå, ett arbete med många trevliga kollegor.
 
2. hitta en hyreslägenhet på Norrböle, en 2.a med fint kök, där jag kan baka och bjuda hem vänner på middagar.
 
3. köpa en bil, en vit Volvo S40 -01, automatväxlad, som jag kan glida runt i här på Skellefteås gator.
 
4. bygga upp en ekonomisk stabilitet, så jag slipper kolla om jag har pengar på mitt konto innan jag går och handlar på Ica Torget.
 
5. hitta en kille som jag kan ge all min Kärlek till och som även Älskar mig tillbaka... trots att jag Hejar på Timrå IK i hockey och uttalar bokstaven Ö "fel" (enligt Skelleftedialekten) ;-)
 
6. köpa mitt drömboende, alltså den ljusgråa villan på Tuböle (Skellefteå). Villan syns tydligt på vänster sida när man åker söderut över Viktoriabron. Och där har jag tänkt bosätta mig!
 
7. fortsätta vara frisk, energifylld och leva Lycklig här i alla mina dar....
 
Det är konstigt att det skulle ta mig hela 8 år här i Skellefteå innan jag skulle börja trivas här. För mig har det blivit så tydligt hur viktigt det är att man fullföljer beslut som man har fattat. Sommaren 2004 bestämde jag mig för att jag en dag skulle flytta tillbaka till Stockholm, jag hade nämligen inte fått avsluta mitt liv där på det sättet jag ville. Det här har varit ett stort stressmoment i mitt Liv de senaste 8 åren. Denna sommar fick jag fullfölja mitt beslut, jag fick bo i Stockholm och jag kunde avsluta mitt Liv där. Jag fick avsluta det kapitlet och det har gett mig ro, jag känner mig rofylld och det är en skön känsla. Äntligen känner jag mig redo att starta upp Mitt Liv här i Skellefteå på riktigt!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: