Vill ha!!!
Publicerad:

Jag är inte särskilt konstintresserad. Och i min heminredning så tycker jag att just tavlor är den svåraste delen. Jag vill ha tavlor, men hittar aldrig några som jag gillar. De senaste åren har jag faktiskt gjort mina egna tavlor. Men igår när jag gick in på Gallerix såg jag en tavla som jag föll pladask för. Jag bara älskar den! Och det har aldrig hänt förrut. Tavlan "Stark" är så mycket Jag! Jag hoppas och vill att denna tavla, målad av Camilla Edfors, kommer pryda mitt hem nån dag. Kanske borde jag önska mig den i Julklapp?!
 
"Stark" från Gallerix, konstnär Camilla Edfors.
    Taggar:


   Elizabeth

Jag tycker tavlan är så fin och jag undrar så...fick du den i julklapp eller inte?

Svar: Hej! Nej, jag fick den inte. Kände att jag vill ha ett eget boende först, så får jag fixa tavlor sen... Hoppas den fortfarande finns att köpa den dag jag får en lägenhet :-)
Sofie Silwer


2013-01-05 / 21:23:48
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: