Sköna söndag!
Publicerad:

Jag lever och mår bra (förutom att min svanskota forfarande gör riktigt ont efter fallet ner för trappan förra veckan). 1 vecka utan bloggande är ovanligt för mig... och som vanligt kommer frågorna "har det hänt något eftersom du inte bloggar?" Nej, det har inte hänt något, det har bara varit full fart denna veckan. Jag har fyllt dagarna med fika med vänner, middagar med nära och kära, shopping på stan, jobbsök, simning på Eddahallen, bowling, fredagsmys med vän och hemmafest här hos oss... En intensiv och galet rolig vecka är slut.
 
Idag ösregnar det i Skellefteå och jag ligger inne i sängen och myser. Ligger inne och kolla på film idag med gott samvete. Är sugen på att baka Lussekatter, men jag väntar nog med det ett tag till.
 
 
Chocolate chip cookie cheesecake och kaffe på Café Lilla Marie med kompis i onsdags.
    Taggar:


   Camilla

Mmm, det där ser gott ut! Men gå inte och ramla mera, låter oskönt!


2012-11-12 / 08:49:48
Blogg: http://millansmemoarer.blogg.se


   Anonym

fin blogg =)


2012-12-22 / 00:28:37
Blogg: http://lanjas.com





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: