P4, P4 och P4...
Publicerad:

Jag älskar att lyssna på radio! När jag är ensam hemma, känner jag mig faktiskt inte lika ensammen när jag har radion på i bakgrunden... Oftast växlar jag mellan Mix Megapol och P3. När jag flyttade in i mitt lilla rum här i Stockholm, åkte jag genast och köpte en liten radio...

Tyvärr visade det sig att jag har rummet på "fel" sida av huset. Radion funkar jättebra i köket, men i mitt rum funkar endast P4, alla andra kanaler skrapar... Så nuförtiden lyssnar jag endast på P4, senast var ett program med Bosse bildoktor, inte särskilt intressant... men det är ju iallafall radio :-)

Nu: Mot jobbet, ska ta en promenad ut till Djurgården i det härliga vädret idag har jag tänkt, kanske blir en glass efter vägen oxå :-) 
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: