...och idag säger vi STORT Grattis till...
Publicerad:

...min Älskade systerdotter Isabella, som fyller 6 år idag. Jag har missat hennes födelsedagar de senaste 4 åren och idag missar jag hennes födelsedag igen tyvärr.

Isabella har, enda sedan hon lärde sig gå, älskat att spexa och busa. Och varje gång jag besöker henne vill hon alltid hitta på något bus, som t.ex tejpa vattenkranar eller tejpa fast dörrar och nyckelhål. Självklart Älskar hon att grimasera och spexa även framför kameran.

Här är bilder Isabella och mig från förra sommaren när vi leker "Arga leken... funderar leken... fula leken... glada leken... rädda leken..." Ja, alla lekar som vi kan komma på helt enkelt :o)


Funderar leken...                                                     Rädda leken.....


Fula leken.....                                                 Grimaserar leken....


                   Glada leken...                                           Ja, jag vet inte vad detta är för lek.

Stort Grattis på 6-årsdagen, finaste Isabella!


Du är bäst!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: