Morgonens bilder...
Publicerad:

Från och med idag kommer jag börja arbeta kvällar i 2 veckor. Det betyder lediga dagar :-) Vilket känns underbart, då jag tror att just denna veckan är den härligaste veckan å hela året... Just nu blommar Häggen för fullt, vart man än går känner man den underbara doften av sommar, och jag älskar den doften! Det är nått speciellt med alla träd som blommar i rosa och vita färger överallt... Idag började jag min dag med en skön sovmorgon och sedan gick jag ut på en lugn och stillsam promenad och jag kunde inte låta bli att fotografera lite...


Bästa sovplatsen...


Gullvivor och Violer blommar så fint i skogsdungar.


Det här trädet är mitt favoritträd, tyvärr är det väldigt sällsynt i Norrland.


Promenad längs med strandkanten...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: