Min första lediga dag....
Publicerad:


8.00: vaknar och kollar nätet så jag inte missat nått under natten...

 
8.30: kollar ut och ser solen strålar denna morgon

 
9.30: nyduschad och dax för lite smink                               10.30: Redo att gå ut i solen


11.00: åker till Kista och shoppar lite småsaker

 
12.00: shoppar en stor ClasO-påse som ska användas som tvättpåse     13.30 Provar McDonalds nya wraps till lunch


14.30: tar bussen hem igen


16.00 tar en promenad i solen med kameran och inviger min nyinköpta stegräknare

 
 
17.00 Fotar, fotar, fotar....

 
         18.00: slöar framför datorn                                   19.40: soppmiddag framför Rapport


23.00: Lyssnar lite på min nya lilla radio innan jag somnar....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: