Ledigheten är här...
Publicerad:

Då är mina 4 första arbetsdagar avslutade... och jag är trött. Jag är väldigt, väldigt ovan att kliva upp kl. 6.00 på morgon och komma hem 19.00 på kvällen. Ja, så ser mina dagar ut faktiskt. Nytt jobb och långa dagar blir man trött av... Men jag trivs väldigt bra på jobber (förståss). Lika trevliga kollegor som för 10 år sen och jag är säker på att vi kommer hinna med mycket roligt tillsammans innan sommarn är slut.

Men imorgon är min första lediga dag här i Stockholm och jag tänker börja dagen med att ta en lång sovmorgon. sedan ska jag kolla runt här i omgivningarna. Förhoppningsvis hinner jag en sväng till Kista oxå, skulle nämligen behöva köpa lite smått och gott till mitt tillfälliga lilla hem... Om jag kommer ihåg, så ska jag försöka att dela med mig av "min första lediga dag" till er läsare....

Men nu ska det soooovaaas! :)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: