Firandet av Eurovisonsegern
Publicerad:

Ja, Loreen vann förstås och det är ju fantastiskt. Jag hade turen att arbeta lördagkvällen då Eurovision avgjordes. Så på jobbet, dukade vi 4 tjejer som jobbade, upp med stora godisskålar och tog fram SVT-play på alla våra datorer. Samtidigt som vi räknade och jobbade hårt så följde vi Eurovison med spänning. En galet trevlig arbetskväll hade vi :-)

Vi lämnade vår arbetsplats 10 minuter efter att Loreen hade blivit framröstad som Eurovisionvinnare. När vi kom till Sergels Torg kl. 01.00 på natten var det fullt ös där, trafkstockning, glada människor med svenska flaggan och självklart badande människor i Sergelfontänen. Stämningen och glädjen var på topp i City och på pendeln hem så spelades förstås Euforia. Jag tog lite bilder från glädjeyran...







Jag vet att det inte kommer bli lätt, men jag kommer göra ALLT för att få tag på biljetterna till nästa års Eurovision! :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: