En fotoram som gör mig glad!
Publicerad:

Nu är det inte många timmar kvar innan jag lämnar Skellefteå och flyttar till Stockholm. Min resväska är packad och jag tror jag har kommit ihåg allt. Jag har fyllt min fotoram med massa bilder på nära och kära som gör mig glad och som jag kommer sakna i sommar.... Här kommer ett urval av bilder från min "Glada fotoram"

 
 
Självklart blev det mååånga foton på dessa två, Världens underbaraste små charmtroll...

 
                          Syster och jag                              Mina roliga föräldrar mitt i ett enormt skrattanfall

 
Bilder från kära Storasysters bröllop

 
Linda, min vän, min galna vän... :)

  
Julia & Samuel och deras Galet Gulliga små tvillingpojkar!

 
             Hjalle & Matilda                                        Gänget samlat för många år sedan.....


Ja, många bilder på min Älskling och han som jag kommer sakna mest i sommar blev det förståss i
 "Den glada Fotoramen"

    Taggar:


   Matilda

Underbara bilder! Så länge vi känt varann såhär när man ser tillbaka från vår första/andra sommar:) Och så länge vi ska fortsätta känna varann! Ha en underbar sommar så kanske vi ses någon gång, uppe eller nere. Det här kommer bli bra!



Kram


2012-05-04 / 18:23:10
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: