Min sommar...
Publicerad:

Jag har så mycket roligt att se fram emot i sommar, roligheterna löser av varann lixom. Jag gissar att denna sommar kommer gå snabbare än alla andra…

Idag, torsdag, kommer min vän Linda och besöker mig. Roligt!

Nästa torsdag kommer min Älskling Boas och firar Midsommar hos mig. Roligt!

Torsdagen efter det kommer syster med barn till Stockholm. Roligt!

Veckan efter det kommer Boas och besöker mig igen. Roligt!

Veckan efter det åker jag på barndop i Skellefteå. Roligt!

Veckan efter det åker Boas och jag till Fränsta. Roligt!

Veckan efter det kommer troligtvis min kompis Malin på besök. Roligt!

Veckan efter det åker jag upp till Skellefteå och firar min 30-årsdag. Roligt!

Ja, då är vi plötsligt i slutet av augusti och det är bara några veckor kvar…

… till vi, ett stort gäng, åker till Italien. Roligt!!!

Det här är alltså det som är planerat… sedan kommer jag även träffa fler kompisar/familj som är på besök i Stockholm i sommar, men de besöken är inte riktigt inplanerade än.

    Taggar:


   Jenny Andersson,

Himmel ,vilken fullspäckad sommar du har. Men det är ju så det ska vara. Många roliga saker att se framemot.

Blir det stokholm,då hör jag av mig :)


2012-06-14 / 15:18:38
Blogg:


   Lillesøster

Hvilken uke skal dere være hjemme i Frænsta? :)

Jeg har fått fri fra min nye jobb, fredagen før din bursdagsfest så det er kjempe bra og jeg begynner kl. 14 på mandagen etter... :)



Kos og klem Lillesøster


2012-06-14 / 18:14:40
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: