Ja, men jag fyller ju ändå 30 snart...
Publicerad:

Idag är det två månader kvar till jag fyller 30 år och självklart har jag påbörjat en önskelista, precis som varje år. Vissa tycker kanske det är lite tidigt att lägga ut den nu, men då jag redan får förfrågningar om vad jag önskar mig så lägger jag ut en liten lista... kan hända att den fylls på under sommaren oxå :-)

Min Önskelista!

*Ny damcykel 28" i snygg färg, ej röd!

*Slalomutrustning, skidor, pjäxor strlk 40.

*Golf nybörjarkurs och golfset

*Fast objektiv till Nikon D80

* P-kort skönhetsbehandlingar, ansiktsbehandling, fotvård, tandblekning…

*Silverringar med strasstenar och blandade silversmycken, armband, örhängen, halsband...

*P-kort kläder, Gina tricot, Vero Moda, Stadium

*Ny bärbar dator

*Tränings/gymkort

*Pengar till utlandsresa

*Smått & Gott till köket, bakningsredskap, kok/bakböcker

    Taggar:


   lillasyster

67mm??


2012-06-17 / 00:58:03
Blogg:


   Sofie

Svar: Det är jag som är förvirrad, Carro. Mitt nuvarande objektiv är 67mm, men det har ju inget med det fasta objektivet att göra...


2012-06-17 / 13:51:06
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: