Tillbaka till vardagen...
Publicerad:

Gissa om jag har längtat efter denna dag, dagen då jag känner att jag kan hitta tillbaka till en normal vardag.  Inte nog med att jag har jobbat som en galning sedan 1.a december, jag har dessutom pluggat till en viktig tenta, som jag skrev igår (håll tummarna åt mig!). Detta har lett till att jag inte har prioriterat träning och bra mat (som ni tydligt såg i det tidigare inlägget idag). Följden av stressigt liv, dålig mat och ingen träning har lett till att jag har ständiga magsmärtor, magsmärtor som jag lider rejält av.  Nu har jag fått nog av min onda mage och började därför mitt "hälsosammare liv" idag... Jag vet att om jag äter bra och framförallt ofta, då mår även jag bra!

Idag hoppade jag över smarriga kladdkakor/muffins hos Julia & Samuel och väskan med badkläder är packad inför morgondagens simning... Det ska bli en vår fylld med bra mat, daglig träning och förhoppningsvis även en glad mage! Jag är peppad!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: