One Lovely Blog Award
Publicerad:

Jag säger stort Tack till Matilda som har tilldelat mig One Lovely Blog Award, säger även Tack för de fina orden! Matilda är tjejen som ser till att jag alltid har en superfin bloggdesign, hon är tjejen som har Skellefteås snyggaste stil och hon (hennes hem) är även min största inspirationskälla när det kommer till inredning.... en riktigt bra tjej med andra ord och hennes blogg är läsvärd!


Egentligen ska jag skicka denna Award vidare till 5 bloggar, men precis som vid tidigare Awards, så kommer inte jag göra det. Varför? För jag har två favvobloggar som jag läser dagligen och det är just Matildas och även Julias (som redan fått denna Award). Jag läser även andras bloggar ibland, men det är inte särskilt många jag följer... och just därför väljer jag att inte skicka denna Award vidare.... (f´låt om ni tycker jag är tråkig...)

Jag lovar att jag en dag ska lägga ut en lista på alla bloggar som jag gillar och följer nu och då...men det får bli en annan dag!

Jag är hursomhelst Tacksam för alla Awards!

    Taggar:


   Matilda

Taaack! :)


2012-01-29 / 14:08:50
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: