När Homestaging blir på gränsen till för mycket...
Publicerad:

Homestaging inför en lägenhetsvisning är ett måste, allt för att en lägenhet/hus ska se trevligt och inbjudande ut... Men vart går gränsen för hur mycket man ska styla ett hem? Kolla in bilderna på denna lägenhet som är till försäljning här i Skellefteå. Tror faktiskt att denna lägenhet skulle vara lika fin utan tulpanerna i handfatet, eller vad tror ni?! Men lite roligt är det ändå... :-)
(och om du som äger lägenheten råkar läsa detta så vill jag bara tillägga att lägenheten är himla fin iallafall, med eller utan tulpaner...)
    Taggar:


   Camilla

Såg det där förra veckan och jag garvade ihjäl mig när jag såg badrummet! Hallå! Tulpaner hela handfatet,nu får de ge sig. Finns en annan kul med, där de lagt FRUKT öööööööööverallt!


2012-01-28 / 10:23:54
Blogg: http://millansmemoarer.blogg.se/


   Matilda

Hahaha, inte alls onaturligt.


2012-01-29 / 14:07:17
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: