Långhelgen som gick...
Publicerad:

Det har varit en lång helg och för första gången på länge har jag kunnat slappna av och ta det lugnt på dagarna. Både på torsdag och fredag hade Boas och jag lugna hemmakvällar, med god mat och slapp framför Tv.n.


Fredagens middag: Plankstek

På lördagen tog vi en shoppingdag på stan, med inriktning på Rea-hyllorna. Jag tror faktiskt att det är första gången i mitt liv som jag faktiskt lyckas fynda riktigt bra kläder till mig själv på rean. Vad sägs om ett par Jeans för 74kr (ord 399:-) och två stickade tröjor för totalt 100kr. Självklart blev det lite shopping från "Vårnyheterna" oxå... :-) Vi tog en lunchpaus på Restaurang Carl-Victors, där det serverades himla goda luncher.


Grillad Räksmörgås och en Ceasarsallad från Carl-Viktors

I går kväll, lördag, så hamnade vi nere på stan med Hjalle och Matilda. Det som bara skulle bli en lugn kväll på stan slutade med en hel natt med Kinect och Singstar hemma hos oss. Det var invigning av vårt Kinect och vi var lite oroliga att grannarna skulle komma och klaga när vi hoppade längdhopp, hoppade häck och spelade fotboll i vårt lilla vardagsrum till klockan 5 på morgonen... Kinect var iallafall helt galet roligt!!!


Matilda och Boas i Fotbolls-final. Trots många snygga räddningar av Matilda så vann Boas Kinect-tävlingen!

Idag har vi tagit en lång sovmorgon och slappat. Om ett par timmar flyger Boas ner till Skåne på utbildning och jag blir då ensam hemma i två dygn. Det kommer faktiskt bli ganska skönt att var själv ett par dagar, men Ni kan förbereda er på många blogginlägg under tiden... :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: