Dagens höjdpunkt:.....
Publicerad:

Skulle precis blogga om att dagens höjdpunkt var i kväll när jag fick göra naglar och fick en pratstund med kompisen Malin. Verkligen jättertrevligt! Men... så gick jag in på Facebook och såg denna fantastiska nyhet. Det har kommit en ny Marabou chokladkaka med smak av Saltlakrits... även detta måste ju räknas som en höjdpunkt! (så det blir dubbla höjdpunkter idag). Som vanligt kommer denna fantastiska choklad ut i handeln, då jag precis har slutat äta sötsaker... Så jag får helt enkelt vänta ett par veckor innan jag köper och uttalar mig om Marabou Black... Men det låter som en succé!

    Taggar:


   Alex

Mm, lät som en succé helt klart. Även jag har strypt sockerkranen. Men en helt vanlig osötad lunch nåndag framöver kanske?


2012-01-19 / 19:56:07
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: