Apelsinsaft, helt enkelt!
Publicerad:

Under hela mittt vuxna liv så har jag aldrig druckit Apelsinsaft, jag tycker att det är en tråkig dryck. Men de senaste veckorna har jag haft en galet stort begär efter just BOB's Apelsinsaft, och då menar jag galet stort begär. Jag dricker mängder med apelsinsaft varje dag. Vart än jag går så tar jag med mig en flaska färdigblandad apelsinsaft, på jobbet, på stan, till vänner, på bio... och tar saften slut så får jag nästan panikkänslor. Självklart måste saften vara riktigt starkt blandad, så därför tar en saftflaska slut väldigt väldigt snabbt, så det gäller att alltid ha en extra flaska med BOB's apelsinsaft hemma... Vi får väl se hur lång tid detta konstiga begär håller i sig, men under tiden så tänker jag fortsätta dricka denna galet goda dryck... :-)

(Förresten... jag vet vad vissa kanske tänker... Svaret är Nej, jag är inte gravid!!)


Finns det nå bättre än ett stort glas, starkt blandad Apelsinsaft?!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: