Min freda'.....
Publicerad:

Fredagmorgon och jag har en jobba- och fixahemma-dag. Har ovanligt nog börjat denna fredag med en kopp kaffe och ska äntligen ta tag i årets bokföring... Alla papper, kvitton och fakturor från 1/1 -12 t.o.m idag ska bokföras...

Dagen kommer fortsätta med andra viktiga saker som måste göras, maila revisor, maila hyresvärden och maila skola... tvätta handdukar och föra över foton till hårddisk .

Självklart kommer jag ta tag i fredagsstädningen så snart allt annat är klart.... :-)

Hoppas Ni får en härlig fredag!
    Taggar:


   Matilda

Hej du,



Jag har gett dig en ny design. Hoppas du gillar den, om inte säg till så byter jag tillbaka. Kom ihåg att uppdatera om något ser konstigt ut (och att säga det till din läsare) :)



Kram


2012-02-21 / 12:06:04
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: