3 februari 2012
Publicerad:

Fredag.... och jag vaknar upp med en stor vagel i vänster öga. Inte roligt! Dessutom visar termometern -29,6 utanför vårt fönster... Klockan är 9.00 och jag värmer mig en kopp varm choklad, drar på mig en tjock stickad tröja över flanellpyjamasen, sätter mig vid köksbordet och blickar ut över högen av papper.... Min bokföring misstämmer och måste justeras... Jag vet inte hur många timmar jag har suttit och kollat kvitto för kvitto och letat fel.... Än är jag inte klar på långa vägar, så denna förmiddag kommer jag fortsätta att jämföra kvitton med inbetalningar, utbetalningar, kontoutdrag och min egen bokföring.... Tur att det är fredag iallafall! :-)


Så här har vårt köksbord sett ut varje fredag sedan nyår.... att få bokföringen att stämma känns som ett evighetsprojekt....

Hoppas Ni alla får en Trevlig fredag!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: