Let the Music heal your soul....
Publicerad:

Ni har säkert redan förstått hur mycket musiken har betytt för mig den här jobbiga perioden. Överallt där det har spelats musik, så känns det som om musiken och texterna har talat till mig. Jag har aldrig någonsin tidigare analyserat låttexter som jag har gjort den senaste månaden. Plötsligt har de flesta låttexter fått en innebörd...
 
Låtarna som jag har lagt ut här på min blogg är de låtar jag har lyssnat absolut mest på, låtar som beskriver hur jag känner, när det har varit för svårt att själv sätta ord på mina känslor. Och dessa låtar lyssnar jag fortfarande på om och om igen, dag efter dag, vecka efter vecka... Tror att musik är ett bra sätt att bearbeta sorg faktiskt.
 
Men fr.o.m idag ska jag sluta lägga ut andras texter. Fr.o.m idag kommer mina egna ord fylla min blogg.
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: