Valborg 2012!
Publicerad:

Ja, det är tydligen Valborg, även fast jag inte har firat in våren...

Dagen började redan kl. 8.00 då jag skyndade ner till salongen för att städa bort mina nagelsaker. Hela 4 timmar tog det att rensa, sortera och paketera alla nagelsaker. Jag hann en kortis på stan innan det var dax att åka till Boas mamma på middag. Här uppe i Norrland är det tillåtet att äta surströmming året runt, så det serverades surströmming denna Valborg.

Sedan klockan 19.30 till nu har jag suttit med bokföringen. Japp, jag har jobbat hela denna Valborgkväll... Jag är inte klar än, då bokföringen självklart diffar... men den diffen får jag ta tag i imorgon...

 


Jag hade gjort en hallontårta som jag tog med. Fuskade lite och att köpte en färdigbotten och färdig mandelmassalock, men sommarfin blev den iallafall....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: