Min resa till Stockholm i bilder...
Publicerad:

Torsdag 19.e april- flytt till Stockholm.


08.30: Gör mig redo för en lång dag...


09.30: tar en promenad till jobbet i strålande solsken. Hinner nagla en kund innan det är dax...

 
11.30: packar det sista och får skjuts av Boas till flygplatsen.


14.15: Framme på Arlanda och är helt galet hungrig, så det fick bli lunch på McDonalds, Arlanda.

 
16.00: Framme på Centralen och blir lite glad när jag ser reklamen för Luleå Tekniska Universitet :)


17.00: Framme i Kallhäll där jag ska bo i sommar.

 
Mitt "nya" rum.


Utsikten från fönstret. Visst ser Ni Mälaren? Det sägs att det är fantastiskt promenadstråk längs sjön och fantastiskt bad! :) Där kommer Ni nog hitta mig i sommar! :)


00.10: Dax att sova, då jag skulle iväg på utbildningsdag tidigt nästa morgon, på min "nygamla" arbetsplats....

Idag, lördag: Hemresan.


06.10: På pendeln mot Arlanda. Tungt efter en sen kväll med mina nya kollegor...


07.50: Frukost på McDonalds, Arlanda.


10.19: landar i ett kallt och snöigt Skellefteå.

Skönt att vara hemma igen, efter två väldigt intensiva dagar, många nya intryck, mycket att lära och många nya människor att lära känna! Helt övertygad att detta kommer bli en galet rolig sommar, dock lite jobbig oxå...

Då jag har sovit totalt 8 timmar de senaste två dygnen, så ägnar jag resten av dagen sovandes/slöandes i soffan...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: