Min dag i bilder...
Publicerad:

Igår la Pernilla Wahlgren ut "sin dag i bilder" på sin blogg och jag kände genast att det är ju en lysande idé, då jag just nu har lite bloggtorka. Så här kommer min dag i bilder, en helt vanlig torsdag i Sofie Silwers liv (minst lika spännande som Pernilla Wahlgrens förståss).


8.15: God Morgon världen!


9.00: Dagens viktigaste måltid bestod av ett ägg med kaviar, cambridge chokladdrink och ett stort glas med vatten, framför Nyhetsmorgon


10.00: Redo att gå ut i regnet och börja arbetsdagen


10.07: Zickzackar mig fram mellan hundbajset på trottarerna på väg till jobbet


7 minuter senare: framme på min arbetsplats


11.30: dagens andra kund avbokade, så jag fick lite tid att fixa mina naglar

 
12.15: lunch på Skellefteås nya restaurang Valentino tillsammans med....


....Min Älskling Boas


13.15: provade en klänning på Vero Moda, men det blev inget köp....


14.30: paket till mig levererdes, fyllt med naglar och make-upprodukter

 
17.00: fixade nya naglar på min fina kund Erika, som även hade sin dotter med sig idag.


18.00: Går hem från jobbet med ett paket under armen och vackra tulpaner som jag fått av kunden ovan (Tack!)


18.07: Hemma och laddar upp med en huvudvärkstablett, ett stort glas med vatten och frukt innan middagen.


19.30: middagen äts i soffan framför hockeyfinal-match


21.10 lite kvällssnacks till sista hockeyperioden. Sojadipp var tyvärr ingen höjdare dock...


22.00: avsminkad och nyborstade tänder, dax att titta på Big Brother.... och sedan sova
Tack och God Natt!

Förbered er på fler "Min dag i bilder" från mig, det var nämligen riktigt roligt att springa runt och fotografera allt och alla :-)

    Taggar:


   Jenny Andersson,

riktigt kul med bilder på din dag,fortsätt gärna


2012-04-12 / 22:43:07
Blogg:


   Erika

Åh så kul att läsa =)


2012-04-13 / 00:17:39
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: