Idag börjar mitt nya Liv... och det känns helt fantastiskt!
Publicerad:

Under mina tre år på Nagel Ateljén har jag fått så många tankar, känslor, erfarenheter och funderingar om människors beteenden och handlingar, inte så konstigt då jag har jobbat väldigt nära många människor. Egentligen skulle jag vilja skriva ett långt, långt, inlägg om de tankar och känslor jag har haft under de här tre åren.... men jag väljer att inte skriva det. Istället väljer jag att se denna tid som en erfarenhet där jag har lärt mig mycket om andra människor och även om mig själv. Jag lämnar denna period i mitt Liv bakom mig och blickar med glädje framåt mot nya utmaningar och äventyr, en förändring i mitt liv som jag verkligen behöver just nu.... Jag tror och hoppas att jag genom denna förändring kommer hitta tillbaka till mig själv igen....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: