"Hej, jag har haft ont i magen i 15 år och vill börja en utredning..."
Publicerad:

Japp, idag tog jag tag i saken. Jag har ringt vårdcentralen och bett om en tid för att kolla upp min problemmage. Alla i min närhet, vänner, familj, sambo har tjatat i många, många år... men nu äntligen har jag tagit tag i saken. Jag fick lixom nog efter denna påskhelg, då jag kände att jag var less på att mina magsmärtor stoppar mig från att göra sånt jag vill göra.... Så om en månad ska det tydligen komma en kallelse. Jag har alltid misstänkt glutenallergi, vi får väl se om några månader om det är det...

Ja, efter denna helg blev jag så less på att må dåligt att jag även bestämde mig för att sluta äta det "vita giftet", alltså sluta äta sånt som innehåller mjöl, mjölk och socker. Det sägs ju att man ska börja må så himla bra om man väljer bort dessa produkter. Så idag inhandlades soja och havreprodukter istället för mjölk. Jag hoppas det gör en skillnad i mitt mående. Just nu mår iallafall min mage väldigt bra :-)

Nu: kolla på Big Brother

    Taggar:


   Matilda

Bra Sofie! Du är ju också värd att kunna äta gott och ha kul utan att må dåligt efteråt.


2012-04-11 / 18:11:08
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: