Boende fixat!
Publicerad:

För er som undrar hur det går med boendesökandet i Stockholm så kan jag meddela att det är fixat. Jag kommer dela lägenhet med min kompis f.d. kollega. Så den 3.e maj blir jag kombo med en tjej jag aldrig träffat i Kallhäll utanför Stockholm. Det känns riktigt bra och väldigt spännande. Nu på torsdag flyger jag ner till Stockholm med mitt första "flyttlass", alltså en resväska full med sommarkläder. Stannar i Sthlm i två dygn och kommer bland annat träffa mina nya kollegor. Jag är full av förväntan och ser fram emot en sommar i Stockholm!
    Taggar:


   Matilda

Oj så snabbt det går. Jag tror sommaren kommer bli grym för din del, lite tråkigt här uppe för oss, men vi ses ju (om inte tidigare) i september för 10 dagar i Italien. (Det där kan ha varit längsta meningen ever...)


2012-04-16 / 22:38:41
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: