Aldrig ska jag sluta Älska Dig....!
Publicerad:

Igår var det den 7.e april och inte bara påskafton. Det var även 7 år sedan Boas och jag blev tillsammans. Vi firade vår 7-årsdag med att åka till Luleå, shoppa, äta gott och bo på hotell. Jag shoppade några nya sommartoppar, dessutom överraskade Boas mig med en jättefin klänning i present. Vi åt god mat på tre olika restauranger och intog en lång hotellfrukost imorse. Sån här dygnsresor borde man göra oftare för det är galet trevligt!

Sju år alltså, tänk vad tiden går fort när man har roligt. Och precis som jag skrev för ett år sedan så Älskar jag Boas lika mycket idag, som för ett år sedan... och som för sju år sedan. I sommar måste jag vänja mig vid att inte sova bredvid honom, att inte få hans kramar när jag känner för det och att inte prata och skratta om de mest konstiga saker innan vi ska somna... Det kommer bli jobbigt, men jag tänker hela tiden att planen är ju att vi ska leva en hel Livstid tillsammans... och då är ju några månader ändå en ganska kort tid....

Aldrig ska jag sluta Älska dig, Boas!
  
Sommaren 2009

    Taggar:


   Thea

oj 7 år...de känns som de var igår du och jag träffades för första gången...eller nä förresten de göre inte alls...de va faktiskt ganska länge sen..fast ja minns de knappt...men men grattis iallafall!<3


2012-04-13 / 13:33:21
Blogg: http://theasliiv.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: