Kycklingpaj.
Publicerad:

Det var länge sedan jag delade med mig av ett recept , så det är på tiden. För flera veckor sedan gjorde jag en kycklingpaj som var riktigt god!


Recept

Pajdeg
3 dl mjöl
100gr rumstemp. smör
2 msk kallt vatten

Fyllning
2 tunnt skivade lökar
300gr grillad kyckling
2 msk hackad persilja
8 st coctailtomater
2 dl riven ost
4 ägg
3½ matlagningsgrädde
salt o peppar

Gö så här: Förgrädda pajskalet i 10 minuter på 175 grader. Lägg riven ost på botten, lägg på kycklingbitarna, tomater och lök. Blanda ägg, grädde, persilja, salt o peppar. Häll över och grädda i 35 minuter i ca 200 grader

    Taggar:


   Anna

Tack för tipset! Ska kolla med henne :) Om du vill kunna läsa det jag skriver så är ett tips att gå in på kommentarsidan. Där kan man se hela inlägget. Så gör min mamma :) Förargligt det här...

Hoppas att allt är bra med dig. Kram!


2011-05-04 / 07:42:04
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: