Nu är jag tillbaka!
Publicerad:

Jag har legat lågt med bloggandet under tiden som jag varit hemma i Fränsta. På torsdagkväll åkte Boas och jag ner till Sundsvall och Fränsta. Där har vi tillbringat helgen tillsammans med Min Familj. Vad har vi gjort då? Lekt och busat med Bella & Gabbe, tagit promenader på isen i solskenet, grillning i snön, badat på badhuset, kollat på angeltävling, shoppat på IKEA och därimellan har vi ätit och fikat... Lite bilder från helgen.


Ispromenad på Torpsjön. Klarblå himmel över Vackra Fränsta!


Gabbe åker kälke på isen och en glad Bella ute i snön


Familjen Silwer grillar och solar i Gissjö!


De söta barnen fryser lite...


Som vanligt gjorde jag allt för att Gabbe skulle lära sig säga mitt namn, men precis som sin syster så lärde han sig att säga "Bobbo" först... Att mitt namn ska vara så svårt att säga...


Bella, 4 år, blev så här sur när vi pratade om "Eric Saade". Under Melodifestivalen blundade hon när Eric sjöng och när Mamma Marie frågade henne vem som vann Melodifestivelen svarade Bella: "-HEJ DÅ, MAMMA!" (tecken på att hon är hemligt kär i Eric Saade kanske)  


Norrlandskusten, på väg hem...

    Taggar:


   Seizzilturn - SKÖNHET & MAKE UP

Aaw så gulliga barn! Hoppas det blir bättre med din huvudvärk

Kram


2011-03-22 / 10:27:10
Blogg: http://seizzilturn.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: