Nexus S.
Publicerad:

Jag har länge tänkt köpa en ny mobil... Idag gick jag in på The Phone House när jag hade lite tid över. Jag skulle endast titta på olika mobiler... Säljaren visade mig först en helt ny mobil, som de hade fått in i butiken i fredags. Självklart berättade säljaren hur himla bra denna telefon va och detta var sista exemplaret han hade kvar o.s.v.... Efter att ha velat i ca. 20 minuter, så slutade det ändå med att jag gick därifrån med just den mobilen... Gissa om jag hade ångest efteråt? Nu äger jag alltså en ny Nexus S som tydligen ska vara skiiitbra (enligt säljaren) För er som funderar hur jag kunde köpa denna när jag har shoppingförbud, så kan jag berätta att det här är min nya företagstelefon och till företaget få jag ju fortfarande handla... 

Nexus S- is the first phone to run Gingerbread, the fastest version of Android yet.

Gingerbread builds on some of the most popular Android features like multi-tasking and Wi-Fi hotspot and adds a refreshed user interface, an improved keyboard, near field communication (NFC) support, and more.
(Men visst låter det toppen!)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: