Helg, måndag, tisdag....
Publicerad:

Har inte haft så mycket tid över till bloggande de senaste dagarna, men nu tänker jag ta mig lite tid. Helgen som gick har varit väldigt bra. I fredags hade vi ju en mycket trevlig tjejkväll och i lördags tog Boas och jag en shoppingrunda på stan samt en långfika på Waynes.

Söndagen tillbringade vi hos Julia och Samuel. Vi firade Samuels födelsedag och frossade i chokladbollar, pitekakor, tårtor och massa annat gott! En mycket trevlig dag!

Igår måndag, var en sån där dag som jag hade gruvat mig för i flera dagar. Direkt när jag vaknade längtade jag tills dagen skulle vara sluta. Varför? Dagen började redan kl. 9.00 med ett möte på banken och direkt efter det så var det dax för ett nytt möte med min nya revisor som ska hjälpa mig med deklarationen... sedan jobbade jag hela dagen och hade tyvärr bokat in mina kunder lite för tätt, så det blev ingen lunch. Dagen slutade som tur va på bästa sätt: Middag med Therese på AllStars! Alltid lika roligt att få en pratstund med henne! Klockan 21.00 var jag äntligen hemma igen efter en lååång dag..

Idag då... Kvinnodagen och Fettisdagen. Denna dag har bestått av jobb och roliga pratstunder med mina trevliga kunder! Än så länge har jag inte ätit någon semla, men min semla står redo i kylskåpet, färdig att ätas upp!

Nu: slappa och äta semla!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: