Lite rosa förgyller tillvaron....
Publicerad:

Har ni någon gång köpt en sak, en inredningsdetalj, som Ni verkligen älskar?! Men när Ni kommer hem med saken och placerar den i ditt hem, så inser Ni att den inte riktigt passar in... Det hände mig förra veckan. Ni vet, mitt nya cupcakes-träd. Det är ljusrosa och väldigt fint, men passar absolut inte in i mitt svart/vita kök. Efter att ha funderat, placerat om saker i köket och bara stått och glott på det rosa trädet insåg jag till slut att jag måste byta stil i köket. Så nu är det svarta ute ur köket och in har det kommit rosa och vita små detaljer... Nu passar mitt rosa cupcake-träd äntligen in! 



    Taggar:


   Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


2011-07-19 / 02:28:35
Blogg: http://smsalåna.nu





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: