För det är Din Födelsedag!
Publicerad:

7 juni 2011. Min dag började redan kl 6.30 imorse då jag fixade födelsedagsfrukost till Boas *Grattis igen Älskling* Det serverades nybryggt kaffe från hans nya Tassimo-kaffemaskin och cheesecake, samtidigt som han öppnade presenterna från mig :-)

Idag har jag jobbat i sommarvärmen. Stämningen har varit på topp i stan idag då det äntligen har blivit sommar och studentbalen gick av stapeln ikväll. För första gången var jag och tittade på de vackra bal-paren.

Boas 28-årsdag avslutades med ett restaurang-besök i kvällssolen på en uteservering. Alltid lika trevligt att sitta ute och äta så här härliga sommarkvällar!


Tassimo- gör kaffedrickandet lite enklare och lite godare!

    Taggar:


   axelina

fin header, är det du som har gjort den? :)


2011-06-08 / 21:09:26
Blogg: http://axze.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: