Efter regn kommer sol...
Publicerad:

Dagen närmar sig sitt slut och jag har nästan inte gjort något av det jag skrev tidigare faktiskt, men har haft en himla trevlig dag ändå! Framförallt har jag inte stressat!

Började dagen med en lite shoppingtur i regnet. En ny bikini ligger nu i min garderob (det jag absolut inte skulle köpa iår då jag redan äger ca. 5 st)

På vägen hem spenderade jag (och ca. 78 Norrmän) 45 minuter i kön på MAX, bara för att få köpa en Lyxshake (för en Lyxshake kan man stå huuuur länge som helst i kö). Det var dock Norrmännens fel att kön tog 45 minuter... Mannen bakom mig i kön beställde "too Bacon & Cheese og too stora" Det tog ca. 5 minuter för stackaren som tog emot beställningen att förstå vad kunden menade med "... too stora". (Puckade Norrmän!)

Jaja, väl hemma började ensamheten sprida sig inom mig. Jag hörde Min Vän, Lindas, röst i mitt huvud "Sofie, sitt inte hemma och tyck synd om dig själv, för det är INTE ett dugg synd om dig!!" Så istället för att sitta hemma och tycka synd om mig själv så ringde jag upp Min Vän, Linda istället. Som vanligt fick hon mig att skratta gott (denna gång åt att hon tillbringade större delen av vår semester i Egypten åt att snorkla i poolen, hon är endast 29 år gammal)

Bara för att få komma ut och träffa lite männsikor valde jag att gå en långpromenad till min kära svägerska och Vän, Julia. Är det någon person som just nu kan sprida lycka och glädje till sin omgivning, så är det hon! Hemma hos henne var det en samling av tjejer (då alla killar är på Svensexa i helgen) samt stora, nyfödda och ofödda bäbisar. Småprat med vänner och mys med bäbisar var precis det jag behövde denna lördagkväll.

På vägen hem lyste solen från klarblå himmel och jag kunde inte låta bli att le hela vägen hem. Le, för att jag för en gång skull valde att besöka vänner istället för att bara sitta hemma och klaga (Bra där, Sofie!) 

Resten av kvällen kommer jag tillbringa i soffan och se några hyrfilmer... Känner mig nöjd med dagen! Förreten, titta vad som precis flög förbi utanför mitt fönster.  


En luftballong ser man verkligen inte ofta i Skellefteå!

Nu: Ladda vår Blu-ray med filmen "Hämnden"

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: