Tyck lite synd om mig...
Publicerad:

Nu ska jag sätta i gång med bokslutet för år 2010. Alla papper, kvitton, pärmar och miniräknare är framtagna. Jag har flera, flera timmars bokföringsjobb framför mig. Innan helgen är slut kommer jag att ha fått fram en siffra på hur bra mitt företag ha gått iår och hur skatteskuld jag har... men än är det långt kvar innan de siffrorna visar sig... Så, alla läsare, nu vet Ni vad jag kommer ha för mig denna trettondagshelg... Önska mig lycka till... och tyck liiite synd om mig oxå... Nu sätter jag igång... debet, kredit, resultaträkning, balansräkning, utgående balans och ingående balans....Suck... 

    Taggar:


   Anna


2011-01-05 / 16:14:57
Blogg:


   Anna

Här kommer lite peppande ord från mig. Ta dig en stor kopp te med honung och mjölk i, känn alla positiva känslor som flödar där inne i kroppen. Sen tar du dig iväg och simmar en stund när det känns som att all energi är bort och huvudet inte fungerar längre. Och framför allt, försök att hålla tankarna lugna och inte gripas av panik eller hysteri. Det kommer gå fint :)

Kram.


2011-01-05 / 16:17:58
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/


   Malin Lundin



Om det känns lite bättre för dig så kan jag säga att jag sitter med kemin denna trettondagsafton......:) Redoxreaktioner, bindningar, blandningar, lösningar, syror, baser, isomeri, cellsheman, elektolys och protolys......och ja, listan kan göras hur lång som helst :(

Så, mer spännande än så har inte jag heller ... Vi kan tycka synd om varandra en stund :)



Hoppas ditt resultat blir bra!

Kram Malin


2011-01-05 / 18:37:14
Blogg:


   latife

fin blogg :)


2011-01-05 / 23:01:33
Blogg: http://iiifes.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: