Tidsfördriv...
Publicerad:

Fredagkvällen blev lugn. Jag hade tänkt somna tidigt, men eftersom jag fortfarande har svårt att sova när Boas är borta, så låg jag vaken tills han kom hem vid 3.00...

Denna dag började ovanligt tidigt för min del. Klev upp kl. 8.30 och gick till Edda vid 9.30. Där mötte jag upp Malin och hennes två söner, Isaac och Joel. Hela förmiddagen låg jag och plaskade i barnpoolen och snackade bort några timmar med Malin. Hur trevligt som helst! Hoppas det blir fler gånger :-)

Boas har jobbat hela eftermiddagen och jag har passat på att bakat lite. Tänkte baka kokostoppar till morgondagens söndagsbrunch, men jag hade slut kokos och inte fanns det att köpa på Statoil heller, så det blev några improvisationskakor ikväll, bl.a. mördegskaka med kokosprickar i...

Jag misslyckades även rejält med lakritssmörkrämen till mina lakritsbiskvier... så jag får göra om det imorgon och hoppas verkligen att jag lyckas bättre då...

Ja, så har min dag varit...

Nu: leka lite med bilder i photoshop....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: